فروشگاه رز زرد

فیلم و سریال کره ای و خارجی

فروشگاه رز زرد

فیلم و سریال کره ای و خارجی

من یک عاشق دارم

سریال کره ای من یک عاشق دارم
  


پک کامل

با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی

قابل پخش در دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر


مشخصات سریال کره ای من یک عاشق دارم
محصول کشور کره جنوبی
سال ساخت 2015
ژانر : ملودرام ، عاشقانه

خلاصه داستان
دو هه کانگ یک وکیل خیلی موفق و میخواهد خودش را تبدیل به بهترین ها بکند...با اینکه خیلی جاه طلب است ولی تو رابطه عاشقانش اصلا آدم خوبی نبوده و رابطش الان به جاهای باریک رسیده است.کانگ سول لی دریک دانشگاه درحال درس خواندن کسی که همسرش را خیلی دوست دارد.دو هه کانگ براثر تصادف حافظه اش را از دست میدهد و حالا در سریال ببینید اینها چه ربطی به هم پیدا میکنند و ...

بازیگران اصلی سریال :

Kim Hyun-joo as Do Hae-kang

بازیگرسریالهای پسران برتر از گل و مامان ساختگی

Ji Jin-hee as Choi Jin-eon

بازیگرسریالهای خون و رستوران نیمه شب

Park Han-byul as Kang Seol-ri

بازیگرسریالهای دختری که بوها را میبیند و اوه بانوی من

Lee Kyu-han as Baek Seok

بازیگرسریالهای تنها عشق و تولد یک خانواده

Na Young-hee as Hong Se-hee

بازیگرفیلمهای شکار گوزن و زن آتش نشان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.