فروشگاه رز زرد

فیلم و سریال کره ای و خارجی

فروشگاه رز زرد

فیلم و سریال کره ای و خارجی

سریال تایوانی برو، بانوی مجرد

سریال برو، بانوی مجرد  


پک کامل
با زیرنویس فارسی و کیفیت خیلی خوب
قابل پخش در دی وی دی پلیرهای خانگی و کامپیوتر

مشخصات سریال برو بانوی مجرد
محصول کشور تایوان
ژائر : عاشقانه , کمدی
تعداد قسمت: 24
سال ساخت 2014

خلاصه داستان
وانگ من لینگ یک دختر خیلی خشنه که خانواده اش مزرعه پرورش خوک دارن ،و به تازگی وضع مالیشون خوب شده و به اصطلاح تازه به دوران رسیدن، "من لینگ"دوست داره که واقعا جزء طبقه مرفه بشه و با کلاس بشه ولی همه به اون به چشم یک تازه به دوران رسیده نگاه میکنن. من لینگ، وقتی که تو عروسیه یکی از دوستاش از دوست پسرش خواست که باهاش ازدواج کنه ،دوست پسرش ردش کرد و گفت که نمی خوام با تازه به دوران رسیده ای مثل تو،ازدواج کنم و همین باعث شد که من لینگ جلوی همه قسم بخوره که تو عرض یک سال حتما با یک مرد بهتر و باکلاس تر و ثروتمندتر از دوست پسر سابقش ازدواج می کنه ...
فن جیانگ یو هم جزء طبقه مرفه که به تازگی ورشکسته شده ...
و حالا "من لینگ" تازه به دوران رسیده و "فن جیانگ یو"ورشکسته به طور اتفاقی باهم آشنا میشن و مجبور میشن به همدیگه برای رسیدن به رویاهاشون کمک کنن و شما می تونید شاهد ماجراهای جالبی که طی این سریال اتفاق می افته باشید...

بازیگران
He Mike ღ as Fan Jiang Yu
An Ady as Wang Man Ling
Su Shin as He Wei Cheng
Zhang Xian Zi as Li Ya Zi
Fu Xin Bo as Zhang Kai Jie
Chou Amanda as Zhou Xiao Han

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.