فروشگاه رز زرد

فیلم و سریال کره ای و خارجی

فروشگاه رز زرد

فیلم و سریال کره ای و خارجی

ققنوس

ققنوس

(زیرنویس فارسی)

  

نام ها : 불새 / Bul Sae / The Fire Bird , Phoenix

نام فارسی : ققنوس ، پرنده آتشین

کشور : کره

سال : 2004

ژانر: عاشقانه / درام

اپیزود :  26 قسمت

زیرنویس : زیرنویس فارسی

نسخه : خانگی/ قابل پخش در کامپیوتر

کیفیت : عالی

داستان سریال کره ای ققنوس

یک زوج جوان هستند که به هم شدیدا علاقه متدند اما نمی تونند با هم باشند چون فقط اون زمان برای اونا مناسب نیست - سالها میگذره و این دو نفر همدیگه رو ملاقات می کنند و در اون لحظه هست که قسمت اونا شروع میشه. یک دختر میلیونر  Lee Eun Joo میشه حامی سرسخت واقعیت های ناخوشایند زندگی از طرف دیگه Lee Seo Jin یه تاجر ماهر ماهر ثروتمند میشه که حمایت میکنه از دانش آموزان بی سرپرست  این دو نفر با دید متفاوتی به دنیا نگاه می کنند  Lee Eun Joo خشونت رو تو دنیا یاد میگیره و Lee Seo Jin با یه تغییر یاد میگیره چه جوری از زندگی لذت ببره... در پایان پس از رسیدن به زمان مناسبی این دو هم دیگه رو درک می کنند


جانگ سی هیون : یتیمی که همزمان با درس خواندن، به صورت پاره وقت در یک پمپ بنزین کار ?می کند. او یک نابغه است و از بورسیه استفاده می کند. در یک آن، دختری وارد زندگیش می شود، دختری با خانواده و شخصیتی کاملا متفاوت از او... او سعی می کند دختر را از خود دورکند، اما بی فایده است. بالاخره با هم ازدواج می کنند ولی دختر، همسرش را ترک می کند. حالا پس از 10 سال، سی هون، یک تاجر تمام و کمال شده است.

لی جی هیون: پدرش مدیرعامل موفق یک گروه نساجی است و مادرش زن مغروری است که فقط به خودش و زندگی مجللش فکر می کند. جی هیون عاشق سی هون می شود و با وجود اینکه والدینش مخالف ازدواج او با یک یتیم هستند، برای نگهداشتن او هر کاری می کند. او حامله می شود و زندگی مجلل و مرفه اش را ترک می کند تا در کنار معشوقش باشد. اما بعد از سقط بچه اش، در مورد انتخابش تردید می کند و سی هون را ترک می کند. بعد از 10 سال بدبختی و فلاکت، از دست دادن پدرش در یک تصادف و از دست دادن ثروتش، حالا جی هیون 32 ساله مطلقه، دیگر کاملا شخصیتی متفاوت است.

سو، جونگ مین: او به "سلطان افسونگر جذاب معروف است. به نظر می رسد همه چیز دارد: پول، قیافه، تربیت بی عیب و نقص. و در همه ورزش هایی که انجام می هد بسیار با استعداد است. او مرد "کامل" است. اما حتی او هم بدبیاری و بدبدختی دارد...برادر دوقلویش را از دست داده است. او در حادثه ای که برای برادرش اتفاق افتاده احساس گناه می کند و خود را مقصر می داند. روزی او هم با جی هیون آشنا می شود...

یون - می ران: دختر یک بنگاه دار ثروتمند. او در محیطی مرفه و بی درد بزرگ می شود. در جشن یاری به فقرا در کریسمس با سی هون آشنا می شود بدون اینکه بداند سی هون قبلا شوهر دوست صمیمی اش جی هیون بوده است. تمام سعی خود را می کند که قلب سی هون را تسخیر کند، اما بیهوده است. بنابراین، یک تصادف مصلحتی ترتیب می دهد تا کاری کند وضعیتش روی صندلی چرخدار، دلسوزی و ترحم سی هون برانگیزد. وقتی یون می ران می فهمد که همسر قبلی سی هون چه کسی است اوضاع خیلی پیچیده تر می شود و یون می ران سعی می کند ناامیدانه به او بچسبد و در مورد راه رفتنش به سی هون دروغ می گوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.